Invatati Legile jocului de fotbal cu Daniel Munteanu

Întrebarea săptămânii

Întrebarea nr. 9 (Legea 12)


.  După o luptă directă pe linia de margine, apărătorul cade spectaculos în afara terenului de joc. Atacantul rămâne în posesia mingii. Deoarece nu a apreciat fault, arbitrul nu a fluierat. De aceea, apărătorul care este  încă în afara terenului de joc îl loveşte violent în picioare pe atacantul care se află în interiorul terenului de joc.

Cum trebuie să decidă arbitrul?

 

Răspuns:

Reluarea jocului

Locul de reluare

Sancţiune disciplinară

  • jocul continuă
  • lovitură liberă directă
  • lovitură liberă indirectă
  • minge de arbitru
  • lovitură de pedeapsă
  • jocul continuă
  • linia de margine
  • punctul de pedeapsă
  • locul abaterii
  • unde era mingea la fluier
  • fără sancţiune
  • cartonaş galben
  • cartonaş roşu

 

 

Sursa: Ralph Trbojevic
www.fussball-regelfragen.de