Invatati Legile jocului de fotbal cu Daniel Munteanu

Întrebarea săptămânii

Întrebarea nr. 6 (Legea 12)


Aveţi grijă! Un atacant accidentat se află în afara terenului de joc lângă poartă. Enervat portarul aruncă violent un obiect (aici o sticlă de apă)  în adversar. Jocul nu a fost oprit în acest moment.
Ce decizie ar trebui să ia arbitrul?

Reluarea jocului

Locul de reluare

Sancţiune disciplinară

  • jocul continuă
  • lovitură liberă directă
  • lovitură liberă indirectă
  • minge de arbitru
  • lovitură de pedeapsă
  • linia suprafeţei de poartă
  • punctul de pedeapsă
  • locul abaterii
  • unde era portarul
  • unde ar fi trebuit să fie lovit jucătorul
  • unde era mingea la fluier
  • nicio sancţiune disciplinară
  • cartonaş galben
  • cartonaş roşu

Sursa:  http://www.fussball-regelfragen.de