Invatati Legile jocului de fotbal cu Daniel Munteanu

Întrebarea săptămânii

Întrebarea nr. 4 (Legea 12)


 După ce a prins mingea, portarul o aruncă intenţionat spre un adversar aflat în afara suprafeţei de pedeapsă. Acest jucător identifică intenţia şi reacţionează repede aplecându-se. Adversarul nu este lovit. Decizia arbitrului?

 

 

Reluarea jocului

Locul de reluare

Sancţiune disciplinară

  • jocul continuă
  • lovitură liberă directă
  • lovitură liberă indirectă
  • minge de arbitru
  • lovitură de pedeapsă
  • jocul continuă
  • punctul de pedeapsă
  • locul abaterii
  • unde era portarul
  • unde ar fi trebuit să fie lovit jucătorul
  • unde era mingea la fluier
  • nicio sancţiune disciplinară
  • cartonaş galben
  • cartonaş roşu

Sursa: http://www.fussball-regelfragen.de