Invatati Legile jocului de fotbal cu Daniel Munteanu

Întrebarea săptămânii

Întrebarea nr. 39 (Legea 12)


Un jucător stând în picioare pe terenul de joc în apropiere de banca de rezerve aruncă o gheată cu toată forţa spre o persoană aflată pe banca de rezerve. Arbitrul observă incidentul.

Cum decide arbitrul?

Selectează un răspuns din fiecare coloană de mai jos:

Reluarea jocului:

- Jocul continuă

- Aruncare de la margine

- Lovitură liberă directă

- Lovitură liberă indirectă

- Minge de arbitru

- Lovitură de pedeapsă

Locul de reluare:

- Jocul continuă

- Linia de margine

- Punctul de pedeapsă

- Locul greşelii

- Unde stătea cel care a aruncat

-Unde era mingea la fluier

Sancţiune disciplinară

- Nicio sancţiune disciplinară

- Galben

- Roşu

- Galben / Roşu

 

Sursa: Ralph Trbojevic: www.fussball-regelfragen.de