Invatati Legile jocului de fotbal cu Daniel Munteanu

Întrebarea săptămânii

Întrebarea nr. 30 (Legea 16)


Lovitură de la poartă: Mingea loveşte în spate un apărător aflat în afara suprafeţei de pedeapsă şi apoi se rostogoleşte în poartă fără un contact cu altcineva. Decizia?

  1. Golul a fost marcat valabil deoarece prin părăsirea suprafeţei de pedeapsă mingea a fost în joc. RJ: Lovitură de începere
  2. Golul nu este valabil, deoarece dintr-o lovitură de la poartă un gol poate fi marcat numai în favoarea echipei executante. RJ: Lovitură de la colţ.

Notă: RJ = Reluarea jocului;  

Sursa: www.schiri.at