Invatati Legile jocului de fotbal cu Daniel Munteanu

Întrebarea săptămânii

Întrebarea nr. 25 (Legea 3)


Mingea se rostogoleşte spre poarta goală. Un apărător care este tratat pentru o accidentare în spatele liniei sale de poartă aleargă pe teren. El încearcă să oprească cu piciorul mingea înainte de a trece linia de poartă. El a atins mingea dar nu a putut împiedica marcarea golului.

            Golul este valabil?

            Ce măsuri ia arbitrul?

Selectaţi un răspuns din fiecare coloană:

Reluarea jocului:

- Jocul continuă

- Lovitură de la poartă

- Lovitură de începere

 - Lovitură liberă directă

- Lovitură liberă indirectă

- Minge de arbitru

- Lovitură de pedeapsă

Locul de reluare:

- Jocul continuă

- Centrul terenului

- Suprafaţa de poartă

- Linia suprafeţei de poartă

- Linia suprafeţei de pedeapsă

- Punctul loviturii de pedeapsă

- Locul abaterii

- Unde era mingea la fluier

Sancţiune disciplinară

- Fără sancţiune disciplinară

- Galben

- Galben şi apoi roşu

- Roşu

 

Sursa: Ralph Trbojevic: www.fussball-regelfragen.de