Invatati Legile jocului de fotbal cu Daniel Munteanu

Întrebarea săptămânii

Întrebarea nr. 20 (Legea 3)


Un jucător accidentat care se află în spatele propriei porţi vede că mingea se rostogoleşte spre poarta goală. Atunci el aleargă pe terenul de joc, atinge mingea dar nu o poate împiedica să intre în poartă. Ce decizie trebuie să ia arbitrul?

            Alegeţi un răspuns din două posibile:

  1. Golul nu este acordat. Jocul trebuie oprit. În plus jucătorul accidentat trebuie avertizat;
  2. În această situaţie putem aplica avantajul şi astfel acorda golul. Desigur, jucătorul accidentat este avertizat pentru intrarea fără încuviinţare pe terenul de joc.